Aici vom afisa toate taskurile solicitate in legatura cu Aplicatia si Site-ul CleanRecycle
Luni 6 mai – Vlad
Mail primit:
Buna dimineata,Te rugam sa ne ajuti cu lista clientilor sa facem acelasi format la toti.Adica cum sunt cei de la inceput in casute cu aceasi culoare si font si sa nu se poata copia aceasta lista a clientilor.Pentru clientii : METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL , Grupul AD PHARMA , VOESTALPINE HIGH PERFORMANCE METALS ROMANIA SRL, ESTETIK PACKING SRL, PRODLACTA SA, COLGATE – PALMOLIVE ( ROMANIA) SRL, BETTY ICE SRL, MAYR-MELNHOF PACKAGING ROMANIA SRL te rugam sa le pui si sigla .
Multumesc! O zi frumoasa!
Situatie: este in lucru, dureaza pentru ca trebuie facuta poza pentru fiecare inregistrare
Luni 6 mai – Vlad
Solicitare: Nu se afiseaza corect in outlook mailurile pentru contul mihaelei, contul alinei aladag genereaza solicitarea de parola frecvent.
Rezolvare: M am consctat prin team viewer si am devirusat calculatorul, avea cam 300 de cookies malware, am scos contul alinei aladag din verificare dar tot incearca sa il verifice si cere parola, din pacate contul este sters de pe server, pentru anu mai fi deranjanta aceasta solicitare de parola recomand mutarea tuturor mesajelor existente in acest cont pe un director al altui cont si stergerea contului alinei lui din outlook.
Despre problema afisari mesajelor in inbox, este de cum se face alegerea de sortare, acum am trimis doua mesaje de test in contul mihaelei si au venit amandoua in inbox.
Marti 7 mai – Ionut
Solicitare (pe email): Asa cum am discutat telefonic te rugam sa ne ajuti cu automatizarea totalului pentru raportarea lunara.
Rezolvare (raspuns pe email):
In urma mailului trimis de tine si a convorbrii telefonice in care mi-ai semnalat ca la cativa clienti apare o situatie la adunarea locala a “Totalului primar + Total secundar”, situatie care este de la folosirea unor browsere vechi/calculatoare vechi pe care nu functioneaza JavaScript-ul, am facut modificarea necesara pentru ca acest calcul sa se faca direct pe server, evitand pe viitor aparitia acestei situatii.
Totusi, am verificat in baza de date si nu exista nicio inregistrare alterata din motivul semnalat de tine.
Miercuri 8 mai – Ionut
Solicitare (telefonica): Isabela mi-a spus ca a creat un user in modulul DEMO si ca nu se poate autentifica cu el.
Rezolvare: In urma discutiei telefonice ne-am dat seama ca ea incerca sa se autentifice pe modulul PROJECT si nu pe DEMO unde fusese facut user-ul. Cum a intrat pe DEMO a reusit sa se autentifice.
Joi 9 mai – Ionut
Solicitate (mail):
Te rugam sa ne ajuti cu urmatoarele :
1.Afisare facturi generate automat si afisare facturi nefacute colorate cu rosu si verde .
Si bineinteles facturarea manuala care o facem noi in momentul in care face clientul raportarea lunara.
Mersi!
Rezolvare: (Vineri 10 mai)
In urma solictarii tale am rezolvat urmatoarele puncte:
Miercuri 15 Vlad – Solicitare inlaturare parola calculator windows mihaele,
Conectare prin Teamviewer si inlaturare parola
Joi 16 mai – Ionut
Solicitare (Telefonica) – Isabela:
M-a sunat Isabela si mi-a spus ca nu gaseste clientul WESEL ART in baza de date si crede ca la trecut cineva ca inactiv.
Raspuns: Am verificat in tabelele din baza de date si nu exista acest client adaugat pe nicaieri (nu se gaseste nici dupa nume, nici dupa cui, nici dupa J). In concluzie acest client nu a fost adaugat in baza de date pana acum.
Vinei 17 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica) – Irina:
M-a sunat Irina si a intrebat de ce nu apare automat cantitatea CRR( in Afisare stocuri clienti) la un anumit client (AM RENT) asa cum apare la alti clienti.
Raspuns: Clientul respectiv a adaugat cantitatiile puse pe piata mai tarziu decat ati executat functia de calcul automat lunara. In momentul in care Isabela a executat functia automata acel client nu avea nicio valoare adaugata si astfel nu i s-a putut calcula nimic. Pentru acest tip de clienti operatia se face manual, pentru a nu strica alte modificari facute de voi dupa executarea functiei automate.
Luni 20 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica): Mihaela
M-a sunat Mihaela:
- Mi-a cerut user + parola de la contul de test Smart Bill.
- De asemenea mi-a spus ca ar avea nevoie sa factureze 2 clienti cu TVA 0%.
Raspuns:
1. Am trimis pe email datele de autentificare pentru contul de test.
2. Vom face un camp nou in zona de clienti unde ve-ti specifica care client se va factura cu TVA 0% sicare vor fi facturati cu TVA normal. – S-a facut in aceeasi zi.
REZOLVAT
Marti 21 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica): Resetare raport REGIA AUTONOMA MONETARIA STATULUI pentru ca s-au modificat datele.
Raspuns: REZOLVAT
Joi 23 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica) – Isabela: Resetare raport PLASTIC OMNIUM AUTO INERGY ROMANIA SRL pentru ca s-au modificat datele.
Raspuns: REZOLVAT
Joi 23 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica) – Isabela: Resetare raport SAINT-GOBAIN GLASS ROMANIA S.R.L pentru ca s-au modificat datele.
Raspuns: REZOLVAT
Joi 24 Mai – Ionut
Solicitare (Telefonica) : Resetare raport FREE RANGE ECO S.R.L pentru ca s-au modificat datele.
Raspuns: REZOLVAT (dupa ce punem modulul de contabilitate o sa facem un update pentru a se putea reseta mai rapid aceste rapoarte)
Luni 03 Iunie – Ionut
Solicitare (Telefonica) : Resetare PDF ECO AGRARIA
Raspuns: REZOLVAT
Marti 04 Iunie – Ionut
Solicitare (Telefonica) : Resetare PDF MELTEM
Raspuns: REZOLVAT